Dažniausiai užduodami klausimai
1. Noriu užsisakyti prekę. Kaip tai padaryti?
Siekiame kuo didesnio paprastumo, tad registracija nėra būtina. Tiesiog pridėkite norimą prekę į krepšelį, užpildykite pristatymui būtinus laukelius ir apmokėkite užsakymą Jums patogiausiu būdu.
2. Kokie yra galimi apmokėjimo būdai?
Jūsų patogumui palaikome visus pagrindinius bankus: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Paysera, Šiaulių banką, Medicinos banką, Revolut, LKU. Taip pat galima atsiskaityti mokėjimo kortele (Visa, Mastercard, Maestro), Paypal, Perlo terminale, Lietuvos pašte bei Maximos kasoje.
3. Per kiek laiko pristatote?
Visas prekes pristatome per 5-15 d.d. nuo užsakymo apmokėjimo.
4. Kiek pristatymas kainuoja?
Visas prekes pristatome visiškai nemokamai.
5. Ar būsiu informuota(-as) apie užsakymo vykdymo eigą?
Taip, užsakymo vykdymo eigoje el. paštu gausite pranešimus apie sėkmingai gautą apmokėjimą, užsakymo vykdymo pradžią bei prekių išsiuntimą.
6. Ar galiu pakeisti / atšaukti savo užsakymą?
Taip, prašome per 12 val. nuo apmokėjimo susisiekti su mumis ir pakeisime / atšauksime Jūsų užsakymą.
7. Ar galiu grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus?
Taip, per 30 d.d. galite grąžinti prekę ir atgauti visus sumokėtus pinigus.
8. Ar mano duomenys yra saugūs?
Taip, 100%. Mūsų svetainė naudoja SSL sertifikatą, tad visi Jūsų duomenys yra apdorojami saugiu bei šifruotu ryšiu. Visos transakcijos yra vykdomos per patikimų bei pirmaujančių atsiskaitymo kompanijų Paysera, Stripe, Paypal sąsają, tad hazas.lt serveryje ar duomenų bazėje saugomos nėra.